dijous, 25 de juny del 2026

ÚLTIM DIA DE CURS 19-06-2026

L'últim dia de curs ens ho vam passar molt bé. Al matí vam fer diferents jocs al pati, al gimnàs i a l'aula de música. Van ser activitats molt divertides i vam gaudir molt amb els companys i companyes. 🎧🎈🏀

Després, vam fer un esmorzar especial. Vam menjar coca i beure suc gràcies a l'AFA, que va col·laborar perquè poguéssim celebrar aquest dia tan especial. 🍰🍦

Per acabar la jornada, ens van donar un gelat, que va ser una sorpresa molt agradable i refrescant.

Va ser un dia ple d'alegria, diversió i bons records per acomiadar aquest curs!!!! 🎉📚.


                                                          Mira les fotos 👈

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada