La setmana passada, l’alumnat de 6è vam gaudir d’uns dies de convivència i aventura a la masia Mas Can Pic, a Taradell. Han estat unes colònies plenes d’activitats, aprenentatges i moments compartits que de ben segur recordarem durant molt de temps.
Durant l’estada vam participar en diverses activitats a l’aire lliure, com
una cursa d’orientació, tir amb arc, construcció de cabanes al bosc i visites
als animals de la granja. També vam tenir l’oportunitat de pujar a cavall i
conduir un quad en un circuit adaptat, experiències que van ser molt
emocionants per a tots els participants.
A més, vam poder gaudir de la piscina de la casa, una de les activitats més
esperades, especialment després de les jornades plenes d’aventures i diversió.
Més enllà de les activitats, les colònies han estat una gran oportunitat
per reforçar els vincles entre companys i companyes, fomentar l’autonomia
personal i compartir moments molt especials fora de l’aula.
Volem agrair la tasca dels monitors i monitores, així com l’acollida rebuda
per part de tot l’equip de la casa, que han contribuït a fer d’aquesta
experiència un record inoblidable.
Han estat uns dies fantàstics que posen el punt final a una etapa molt important de la nostra escolaritat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada