El passat dimarts 16 de juny l'alumnat de 5è vam anar a l'escola Pau Picasso per fer la cloenda de les cooperatives.
Allà ens van acompanyar les Associacions on vam destinar part dels diners guanyats al mercat.
Les tres associacions eren: Casal dels Infants, Meskanimals i Badalona Capaç. Després d'una petita explicació de casdacuna vam fer la donació dels diners i des de l'Ajuntament ens vam donar uns diplomes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada