dijous, 25 de juny del 2026

CLOENDA COOPERATIVES 25/26

El passat dimarts 16 de juny l'alumnat de 5è  vam anar a l'escola Pau Picasso per fer la cloenda de les cooperatives.

Allà ens van acompanyar les Associacions on vam destinar part dels diners guanyats al mercat.

Les tres associacions eren: Casal dels Infants, Meskanimals i Badalona Capaç. Després d'una petita explicació de casdacuna vam fer la donació dels diners i des de l'Ajuntament ens vam donar uns diplomes. 


         

                 

                                                        




   







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada