divendres, 14 de març del 2025

Sortida Barcelona 1714 6è

 

SORTIDA BARCELONA 1714

 

A sisè, a l’àrea de medi social, hem estudiat l’edat moderna. A través de diversos vídeos, hem pogut imaginar com era la vida en aquella època. Per aprofundir en el tema, vam fer una visita guiada pels principals escenaris de la batalla final de l’11 de setembre de 1714. En Josep i la Laia ens van explicar amb detall els esdeveniments més rellevants d’aquell moment històric.

Després d’un recorregut de més de dues hores, vam anar a dinar al parc de la Ciutadella, un espai que antigament es va construir per dominar la ciutat després de la Guerra de Successió.

Ara sí que coneixem moltes més coses i històries sobre aquesta etapa de la ciutat de Barcelona!



Visca el Carnestoltes!!

 

Com cada any a l’escola hem celebrat l’arribada del rei i la reina Carnestoltes. Els alumnes de 6è hem preparat el pregó i una cançó amb instruments per tal de donar la benvinguda als reis i presentar les consignes que ens han manat fer durant la setmana.

La tarda de la festa ens ho vam passar molt bé fent una rua pel pati de l’escola i presentant les nostres disfresses al ritme de la música.





Visites als instituts a 6è

 

VISITES ALS INSTITUTS

 

Com que ja estem a sisè i aquest és el nostre darrer curs a l’escola, durant el mes de febrer hem fet visites a tres instituts de Badalona. La primera va ser al BVII, la segona al Pau Casals i, finalment, vam visitar La Pineda.

A cada institut ens van explicar i ensenyar com és el centre, vam poder veure diferents instal·lacions i, molt amablement, van respondre a totes les nostres preguntes i dubtes. Cal destacar que les visites van ser guiades per antics alumnes de la nostra escola, cosa que va fer l’experiència encara més propera i interessant.

Aquestes visites ens han resultat molt enriquidores i, gràcies a elles, ara ens podem fer una idea més clara de com serà el curs vinent: l’inici d’una nova etapa plena de reptes i oportunitats.

Clica aquí si vols veure més imatges